رفتن به محتوای اصلی
۱۷ مرداد, ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۰

رسانه علم و هنری متعالی است / لزوم توجه به فناوری‌های جدید در عرصه رسانه

مطلب بدون عنوان 1871
شهردار قم گفت: رسانه امروز یک علم، هنر، فن و سرمایه‌ای ارزشمند برای ارتقای سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات قم اظهار داشت: آرزو می‌کنیم که جایگاه رسانه و وظایف و مسئولیت‌هایی که مترتب بر این حرفه است، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز رسانه جایگاه بسیار رفیع و حساسی دارد افزود: استفاده از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی بر این حساسیت افزوده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه فناوری‌های روز موجب شده امروز عموم مردم امروز در تولید محتوا نقش داشته باشند گفت: بروز بودن در ارتباط با علم رسانه مسئله بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه علم، فن و یک هنر ارزشمند است ادامه داد: باید به این علم و فن در ابعاد مختلف مجهز شد.

سقائیان نژاد به مسئله مهم امید آفرینی و نظارت در جامعه توسط رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: هر قدر در این مسئله سرمایه گذاری مادی و معنوی انجام شود، فواید بسیاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت جایگاه رسانه در شهر قم افزود: رسانه باید در تراز انقلاب اسلامی کارآمدی خود را افزایش داده و اعتلا پیدا کند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در شهرداری که ارتباط منسجمی با مردم وجود دارد مسئله رسانه حساس‌تر است و تمام بخش‌ها باید خود را به سواد رسانه‌ای و مهارت‌های این حوزه مجهز کنند.

انتهای پیام/105

 

 

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/9nNN